Právě jsem dokončil svoji "nejtlustší" knihu!

27.09.2015 22:34

Možná jste se podivili, proč jsem své stránky tak dlouho neaktualizoval. Ne, nezapomněl jsem na ně, ale byl jsem opravdu zavalen prací; žhavé léto jsem přežíval na chatě, kde jsem intenzivně pracoval na dokončení románu VŘETENO OSUDU s podtitulem "Tajná zpověď Karla Jaromíra Erbena". Doufám, že se mi podařilo ukázat našeho známého klasika v docela novém, nečekaném světle a prolnout jeho život s texty jeho děsivých balad. Kniha má plných 400 stran. Krásnou obálku a trailer mi vytvořil kolega z J.O.P. - studia Jiří Jerry Fišar.

Také jsme přes léto natočili několik nových Magazínů záhad pro KINO SVĚT, tentokrát pojatých cestopisně jako putování po tajemných místech. Podíváte se s námi na Krušnou horu, Hudlickou skálu, Skryjská jezírka, vrch Knihov a další místa na Křivoklátsku.

Pravidelnou dvoustranu "S Otomarem Dvořákem po záhadných místech" mám v měsíčníku pro fantasy a scifi Pevnost. V anketě čtenářů byla vyhodnocena mezi oblíbenými rubrikami.

A opět jsem vydal stolní kalendář na rok 2016 se záhadnými místy, prodává se v Levných knihách a docela rychle mizí z pultů.

 

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořeno službou Webnode