Beseda na Smíchově se vydařila!

18.11.2010 22:43

V klubovně městské knihovny na Smíchově se sešlo přes 30 lidí. Podle pořadatele Míly Lince to byla druhá největší účast na zdejších besedách. Víc zájemců přišlo jen na besedu s Vieweghem! To mě samozřejmě potěšilo. Za chvíli se nedostávalo židlí, zvlášť když přišla skupina mládenců, kteří vydávají časopis Camelot. Nechyběl samozřejmě pan Večerka s manželkou, moje dcera Pavla s celou rodinou (nevím, co z mé přednášky pochytil její italský přítel, jenž umí jen dvě věty česky, ale líbilo se mu to), naše dávná kamarádka Romana s přítelkyní, kolega spisovatel Koláček a záhadoložka paní Lenková, která si dělala pečlivé poznámky. Objevilo se několik hluboce zasvěcených čtenářek a čtenářů, s nimiž jsem diskutoval o významu zaklínadla Urcugum v novele Ďáblův klíč, či o původu bludiček v Mrtvém luhu. Radost mi udělali i čtenáři románu Sekera strážců, vycházejícího na pokračování na těchto stránkách. Vyjádřili podiv, že o román zatím žádný nakladatel nemá zájem. Také mě potěšilo, že dcera jedné čtenářky prý prohlásila, když spatřila moji fotku, že já jsem Gnóm, svérázný hrdina Sekery strážců, i když, pravda, trochu přerostlý... Ale hlavně jsem mluvil, jak bylo slíbeno, o dracích, živých trilobotech, hadech hvízdácích a dalších podivných tvorech za našimi humny. Dokonce jsem se nechal vyprovokovat k použití tabule, na niž jsem výstižně nakreslil listonoha jarního :-) A podepsal jsem pár knížek.

 Hezké fotografie, které na besedě pořídila záhadoložka Jitka Lenková, si můžete prohlédnout ve fotogalerii pod předcházejícím článkem!

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořeno službou Webnode