Co mě čeká v září

30.08.2011 09:09

Po prázdninách, které jsem věnoval intenzivní práci na novém románu, začíná "nový školní rok" téměř hekticky.

Dne 7. září budeme natáčet v Kublově s českou televizí (brněnské studio) jednu z částí oblíbeného "záhadologického" seriálu pro mládež, který běží již několik let pod názvem ZÁHADY TOMA WIZARDA. Tentokrát budou jeho hrdinové pátrat v křivoklátských lesích po stopách pohádky "Zvířátka a Petrovští", dostanou se na horu Velíz a zastaví se na čaj u mě v kublovské chalupě a leccos zajímavého se tu dozvědí.

V úterý 13. září budu od 17. hodin besedovat se čtenáří v místní knihovně v Chrustenicích (u Loděnice).

V neděli 18. září se na Českém rozhlase 2 vysílá od 10:30 další společný projekt se Stanislavem Motlem z cyklu Stopy, fakta, tajemství, tentokrát na téma ZÁHADA BOŽENY NĚMCOVÉ. Uslyšíte v něm i ukázky z mého románu LÁSKY PRINCEZEN KURONSKÝCH. Tento román by se měl objevit v téže době na knihkupeckých pultech.

Ve dnech 21. a 22. září jsem pozván do Letohradu, kde se koná XXVI. setkání autorů literatury faktu. Hlavním bodem programu tohoto společenského setkání bude slavnostní vyhlášení cen v Mezinárodní soutěži E. E. Kische. Potěšilo mě, že porotě soutěže se líbila moje knížka „Kamenné otazníky české historie“ a ocenila jí Čestným uznáním. Přidám si tedy do své výstavky nad psacím stolem další diplom.

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořeno službou Webnode