Děsivé jevy v okolí kaple sv. Antoníčka u Brna

13.04.2012 16:48

Čtenářka Sylvie z Brna mi poslala zajímavý dopis o dalším místě, kde vládnou podivné síly:

Dobrý den pane Dvořáku, tady v Brně je jedno divné místo pod městskou čtvrtí Lesná. Dnes je to hlavně zahrádkářská kolonie. Je to místo zvláštní a troufnu si říct, že až zlé. I podnik, stojící na jeho území, je místem zla. Psi se tam chovají velice zvláštně, a také mě i moji kamarádku zároveň s nimi něco pronásledovalo. Problém je, že už několik let se snažím o tomto místě něco bližšího zjistit, ale až na jednu knihu - ,,Energetická místa jižní Moravy", kde se o části lesa píše, jsem vůbec nic nenašla. Energie tohoto místa sahá až k blízkému Utěchovu, a hlavně k jeho lesnímu hřbitovu.

 Jednoho dne po bouřce jsme já a kamarádka šly s našimi psy na procházku lesem. Potkaly jsme paní, která nás se slovy, jestli se chceme bát (což jsme nechápaly) na hřbitov poslala - a pak se jen tak beze slova vzdálila. Jen nás ještě varovala, ať nechodíme lesem a jedeme tam raději autobusem. Nedbaly jsme na to, ze všech stran přece ke hřbitovu vedou směrovky, tak jsme se rozhodly jít přece jen pěšky. Jenže jsme se ztratily  a domů se vrátily až navečer. Na hřbitov jsme vůbec nedorazily! Také od lidí, co vlastní zahrádku na tomto místě, jsme slyšely zvláštní historky o věcech, které prý viděli - a přitom by je podle všeho vidět neměli. Neumím to všechno dost dobře popsat, ale na tom místo jsem poprvé v životě viděla kamarádku, která na chvíli vypadala jako z filmového hororu "Exorcista", a také mě tam něco neviditelného tahalo za triko, a ještě mnoho dalších podivných pocitů. Co si o tom mám myslet?

 

 

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořeno službou Webnode