Prokletý kraj?

25.01.2009 13:25

 

Vážený pane Dvořáku,

Měla jsem to potěšení, nadělit si některé Vaše knihy pod stromeček. Přelouskala jsem je jedním dechem… A pak mě napadlo… podělit se s Vámi o mé zážitky z mého bývalého bydliště… Místo, o kterém budu psát, se nachází kousek od Hodkovic nad Mohelkou, a zve se Chvalčovice (cca 12-15 trvale žijících obyvatel, zbytek domů chalupáři, či domy opuštěné)

S manželem jsme si vyhlédli domeček, který nás přímo uchvátil svým umístěním. Po nastěhování jsme si začali všímat pro nás naprosto nezvyklých věcí a jevů v okolí, pro starousedlíky naprosto normální (vše vám popíši pouze v bodech, neboť nejsem tak dobrý pisatel :-)

-Všude v okolí pršelo, jen nad touto vesnicí bylo modro. Jestliže všude jinde svítilo slunce, tady lilo, jak když konev otočí.

-V této vsi, čítající asi 12 domů, 4 domy v době nedávno minulé lehly popelem.

-Vím o 3 lidech, kteří se tam oběsili.

- Narodily se mi tam 2 děti, obě částečně postižené, ačkoli k tomu neměly žádný dědičný předpoklad.

- V okolí vesnice se nachází botanické a mykologické rarity!!!!

- Všimla jsem si, že po celém okolí se v trávě vyskytují takové pravidelné kruhy. Prostě v trávě, je najednou pravidelný kruh husté a vysoké tmavě zelené trávy, ačkoli za hranicí kruhu je tráva taková nijaká. Kruhy jsou různě velké, různě daleko od sebe…

A takhle bych mohla pokračovat dál a dál a dál…

 Nedaleko se nachází kostnice. Poblíž (asi 6 km) jsou Domaslavice u Českého Dubu, kde je podzemní síť chodeb.

Celý tento kraj je popisován jako místo, kde se zastavil čas. Mě osobně by vůbec nepřekvapilo, kdybych tam v noci potkala tank plný německých vojáků.

Tento kraj mi byl na 7 let domovem, po sedmi letech jsem odtamtud utekla, a to doslova a do písmene.  Utekla jsem proto, že se mi tam oběsil manžel,který byl před tím, než jsme se tam nastěhovali, ten nejlepší manžel a pak… jakoby ho něco přemohlo… něco děsivého.

 S podobným mailem jsem oslovila již několik psychotroniků a badatelů, všichni se mnou komunikovali do té doby, než jsem jim přesně popsala místo, o které se jedná… A tak Vás tímto prosím, nešlo by zjistit, proč je tento kraj takový jiný? Co se tam asi v minulých dobách událo????

S pozdravem vaše čtenářka Jana


© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořeno službou Webnode