S upírem v posteli

05.11.2011 16:05

Další zajímavý zážitek, který mi poslal čtenář Daniel V., a který potvrzuje setkání s "energetickými upíry", známými z lidových tradic jako "můry".


Můj zážitek je velmi podobný příběhům čtenářů píšících Vám přede mnou. Díky němu jsem vlastně následně objevil Vaše stránky a dočetl se zde, že "v tom" nejsem sám, a že to, co se mi přihodilo, nemusel být pouhý sen, nakonec nebylo to poprvé, podobný zážitek už jsem v životě prožil minimálně po třetí..
Před několika dny brzy z rána mě ze snu vytrhl pohyb mé peřiny. Byl konec října a rozednění si ještě dávalo na čas. Otevřel jsem oči a zděšeně jsem pozoroval, jak se ke mně pod peřinu sune "něco", co nedovedu popsat, neb už to bylo schováno pod mou peřinou (v předešlém případě jsem však viděl vznášející se šedívou hmotu nad mou postelí, jenž nedovedu nazvat jinak než negativní energií). Samozřejmě jsem chtěl okamžitě z postele vyskočit, ale shodně s ostatními, co tohle někdy zažili, jsem se nemohl ani pohnout. Úzkost, kterou jsem pociťoval, mohu jen těžko popsat, jediným přáním bylo pohnout se, setřást to ze sebe, bohužel to se mi podařilo až přibližně za půl minuty. Mezitím jsem zřetelně vnímal, jak se "to" na mě přisává, nejprve na břicho a pak na celý hrudník, a já nemohl absolutně nic dělat, strašný pocit. Při onom "přisávání" tento zřejmě astrální upír dokonce vyřkl nějaké slovo, co to bylo ale nevím, nepřišlo mi to srozumitelné, nakonec že by něco takového mluvilo česky těžko předpokládat..
Během celého tohoto zážitku jsem cítil intenzivní negativní pocity, obličej se mi skřivil odporem a já si přál jen jedno, abych už se mohl pohnout. Konečně se mi to podařilo, ale po nějakém astrálovi nebyly už ani památky. Celé dopoledne jsem pak přemýšlel, zda-li to byl pouhý sen, nebo se to vážně stalo. Nedalo mi to a na internetu jsem nakonec došel až k těmto stránkám, které mě utvrdily, že to vážně asi sen nebyl - což mi ale na klidu zrovna moc nepřidalo.
Zajímavé je i to, že odpoledne jsem si šel zacvičit a cítil jsem se dost zesláblý, večer mě navrch začalo z ničeho nic škrábat v krku - jako by mi chyběla energie, což však rannímu útoku upíra dodalo ještě větší punc skutečnosti a já jsi sem dnes prakticky jistý, že mojí energii tehdy posnídala nějaká astrální potvora - holt člověk si musí vždy dobře rozmyslet, s kým vlézt do postele..:-)

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořeno službou Webnode