Tajemné nohy na schodišti

18.09.2013 11:40


Jmenuji se Sylvie a můj příběh je jen pár hodin starý. Jako každé ráno ve všední den jsem odvedla starší dcerku do školky a s mladší se vracela domů. Najednou mi zavolal manžel, že je u kamaráda a vyřizuje mu pro účetnictví nějaké papíry. Jednalo se o "vykřičený dům". Prý je tam úplně sám, tak ať se zastavím na kávu. Seděli jsme a pili kafe a manžel si vzpomněl že něco nechal v autě a mně a naši malou dcerku (roční) nechal sedět. Dcerce se pochopitelně sedět nechtělo, a tak jsem ji vzala za ručku a šla se s ní projít. Přišly jsme ke schodům vedoucím do patra. Malé se velmi zalíbilo chodit na první tři schody a zase dolů. Najednou se ohlédla a pronesla svoje ,,pá pá" a sedla si na třetí schod. Jak jsem u ní byla nakloněná, najednou vidím nohy, jak vedle ní někdo nebo něco stojí - i když tam nikdo nebyl! Malou jsem rychle vzala do náruče a nahlas zavolala, ať jde to něco pryč, oblékla se, rozloučila se s manželem a mílovými kroky jsme spěchaly domů. Tento dům neměl dobrou pověst ani v době, kdy ještě nebyl tím, čím je dnes.
Ještě teď se necítím úplně nejlépe. 

Sylvie

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořeno službou Webnode