Tajemný fantom

21.03.2013 14:25

Tahle zkušenost jednoho mého čtenáře opravdu vyvolává mrazení v zádech. Jde o nějakou časovou smyčku? Strážného anděla? Démona? Varování? Nebo jenom přelud smyslů, podobnost určitých rysů, které si dotváří v mozku naše fantazie? Než se pokusím o nějaké vysvětlení, rád bych si přečetl vaše názory. Pan Jan píše:

 Žiji na velkém městském sídlišti. Tři desítky let denně potkám mnoho lidí. Potkávám je při procházkách, v obchodech, v prostředcích MHD ap. Za tuto dlouhou dobu si člověk typy i tváře lidí vryje do paměti. Časem lidé mizí ze zorného úhlu, jiní se zase objevují. Tak jak jde život.  Přesto jsem se s jednou osobou setkával častěji, než by snad bylo podle matematické teorie pravděpodobnosti možné. Jednalo se (a jedná) o muže ve věku cca 50 - 60 let. Při setkání se pouze míjíme, muž mi nevěnuje žádnou pozornost. Za uplynulých 20 let se na mne nikdy nepodíval, nikdy mi nepohlédl do očí. Míjíme se beze slov. Celá věc začala asi před 20 lety. Zaregistroval jsem, že se s tímto mužem setkávám na různých místech velkoměsta i mimo něho. V některých letech odhaduji cca 20x do měsíce.

     Např. :  - jdu brzy ráno vyvenčit psa -  muž kráčí po chodníku, tváří se jako vždy netečně,

                  - vystupuji v kterékoliv denní době z MHD v nějaké části města - muž stojí na zastávce a tváří se netečně,

                  - navštívil jsem služebně město 250 km vzdálené od svého bydliště - muž zde přechází ulici a tváří se netečně,

                  - jedu s rodinou na nedělní výlet 50 km od bydliště - muž přechází po parkovišti pod hradem, tváří se netečně.

  Tak bych mohl pokračovat. Na muži se mění pouze oblečení. Několikrát jsem chtěl tohoto muže oslovit ve smyslu našich "náhodných" setkání. Vždy jsem od toho ale upustil. Možná jsem udělal chybu, mohl bych si možná mnoho věcí ujasnit. Názory mých blízkých, kteří tohoto muže také viděli, že se jedná o sledování mojí osoby nějakou tajnou službou, nebo že trpím stihomamem, osobně vylučuji.

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořeno službou Webnode