ZÁHADNÁ BOUŘE

14.03.2009 17:52

Dobrý den,
delší dobu jsem se neozvala,ale chtěla bych Vám poslat pár postřehů, protože se neustále něco děje.
Dočetla jsem Vaši knihu Vládci démonů a musím říct, že je skvělá. V souvislosti s jevem, který popisujete, myslím ten otáčející se bouřkový vír nad jedním místem, jsem si uvědomila, že to znám, ale považovala jsem to jen za přírodní zvláštnost, nenapadlo mě, že to není samo sebou.
Dominantou zdejšího kraje je kopec Štědrý (637 m. n. m.). Je opředen řadou legend, byl zřejmě kultovním místem už odjakživa, mohyly, zázračná studánka, věštecký kámen se dvěma miskami (mylně obětní kámen), menhir (!), to všechno tam je, ale je zvláštní, že místní lidé říkají, že Štědrý si "dělá vlastní počasí". Nikdy jsem nevěděla, co tím myslí, ale asi před pěti lety jsem tam zažila neuvěřitelnou věc. Ráno asi v devět hodin mě přepadla na vrcholu neskutečná bouřka. Vítr ohýbal stromy tak, že to bylo o strach, lilo, že nebylo téměř vidět na krok, blesky mlátily do vrcholu jeden za druhým, takže jsem považovala za nejrozumnější skočit do auta a ujet. Měla jsem hlavně strach, aby mi na auto nepadl strom. Sjela jsem dolů, a jakmile jsem se ocitla na silnici, nevěřila jsem vlastním očím. V kraji bylo naprosto jasno, nefoukal vítr, nepršelo, prostě krásný letní den, jen nad Štědrým se otáčel bouřkový vír, tak kilometr v průměru, jako by ten kopec měl nasazenou čepici. To bylo tak zvláštní, že lituju, že jsem neměla videokameru.
Vrch Štědrý zkoumal pan Kozák, tak vím, co o něm říkal, je to prý hora se zvlášť silnou pozitivní energií.
  To je pro dnešek všechno, přeju hezký den. H. Š.
 

 

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořeno službou Webnode