Záhady a poklady Vyšehradu

29.07.2011 01:41

Kdo četl moji knihu Největší české záhady, jistě si vzpomene na kapitolu, popisující jak jsme s esoteričkou paní Janou vystopovali místo, kde by měl ležet v nějaké zasypané podzemní prostoře, v hloubce kolem 7 metrů poklad církevních klenotů, ukrytý tam kanovníky těsně před zničením Vyšehradu husity. Tehdy jsem v parčíku za vyšehradským hřbitovem, nedaleko proslulého Čertova sloupu vyznačil v terénu přesný bod, pod nímž se poklad nachází. Můj křížek už dávno zanikl; existuje jen plánek, otištěný ve zmíněné knize a dokumentační fotografie. Ale jaké bylo moje překvapení, když jsem se v roce 2009 zúčastnil natáčení dokumentu o záhadách Vyšehradu - a tajemné místo bylo znovu potvrzeno! V dokumentu, na jehož přípravě jsem se podílel, najdete další záhady - hledání hrobky krále Vladislava, tajné chodby pod hřbitovem a průzkum neznámých částí barokních kasemat. Další části seriálu pojednávají také o Rudolfově štole a o zmizelých hlavách popravených českých pánů. Unikátní dokument je dostupný pouze ZDE, na stránkách soukromé internetové televize.

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořeno službou Webnode