Dostal jsem zlatý vavřínový věnec

01.11.2009 11:44

Pořadatelé FX conu v Poděbradech mě opravdu překvapili, kdy mi, na návrh Jenny Nowak, předali diplom "za rozsáhlé literární dílo a celoživotní popularizaci tajemných  míst české historie" . K tomu patří i hezký "pomníček" na mramorovém kvádříku se zlatým věncem a motivem netopýřího křídla. Až mě v duchu zamrazilo ze slov "celoživotní dílo". Vždyť si připadám, že teprve začínám :-)

 

Tak takhle se cena od "spolku monster a příšer" vyjímá na poličce nad mým psacím stolem :-)

 Jinak bylo v Poděbradech patřičně tajemno a sladko (sponorem byl totiž výrobce čokoládových bonbonů, které zde byly k volné ochutnávce a ještě jsme jich sáček dostali s sebou domů). Dost lezavá zima a málo diváků. Popovídal jsem si s Ivanem Mackerlem (už jsme se dlouho osobně neviděli); vyprávěl, že se zrovna vrátil z amazonských pralesů, kde málem způsobil válku :-). V zámeckém kině v Poděbradech promítl a osobně komentoval svůj dokument o tajemných kamenných stavbách Nam - Namadolu na ostrovech v Tichomoří, kde jejich expedice hledala pod mořem platinové rakve obrů a čekala ve zříceninách na duchy.

 Já jsem ve své přednášce promluvil o démonických vládcích jednotlivých českých krajů. Z toho seznamu podivných jmen, která jsem posluchačům předložil, znala jedna skupinka pouze děsivou stařenu Swizu s jeleními parohy na hlavě, která se potlouká v okolí hradu Kašperku na Šumavě. Takže Gyrr, Marzebilla, Rod, Dyma, Kotys a další pro ně byly značným překvapením.

 

 

Na FX conu v Poděbradech jsem potkal i několik dobrých kamarádů ze starých časů...

Na fotoreportáž z Poděbrad, aneb Jak jsme si užili Halloween, se můžete podívat ZDE.

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořeno službou Webnode