NEUVĚŘITELNÝ KOMIKS ZE SILVESTROVSKÉ NOCI!!!

03.01.2009 09:26

Musím se s vámi podělit o jeden podivuhodně magický zážitek.

Těsně před Vánoci jsem sháněl poslední dárky, v nevlídném mrholení jsem se na Vršovickém náměstí prodíral mezi zaparkovanými automobily, když tu jsem bezděky pohlédl k zemi a na vlhké dlažbě jsem spatřil malého plyšového medvídka. Ležel tam na zádech s rozpaženými packami a vyzývavě se na mě smál. Na hlavě měl kulicha s nápisem "Pro štěstí". A ačkoliv už nejmíň hodinu pršelo, byl úplně suchý!

 Neodolal jsem jeho vyzývavému úsměvu a vzal ho domů, posadil jsem ho pod ozdobený stromek a rázem jsem měl pocit, že se náš byt čímsi prozářil. I když je pravda, že ten medvídek vypadal, jako by byl trochu zfetovaný...(Na tomto místě musím připojit vysvětlující poznámku: jeden kolega, vystupující pod pseudonymem Chaot, napsal povídku o plyšovém Méďovi, který žije svým tajným životem, fetuje, stýká se s podivnou společností hraček vyhozených do popelnic, střídá majitele a navádí je ke zlu...)

 Na Silvestra jsem se za třeskutého mrazu vracel k domovu stejným místem - a vtom se na zemi u mých nohou něco zablesklo. Tam, kde jsem předtím našel medvídka, ležel teď meč! Sice jen dětská hračka, ale přesto neodolatelně sugestivní. Opět jsem ho sebral a přinesl domů...(Opět vysvětlující poznámka: Můj přítel Pavel Renčín nedávno vydal první díl románové fantasy trilogie Městské války, v níž vypráví o tajném magickém světě mýtických hrdinů, rytířů vznešené Paní Prahy, kteří ve stínech, skryti pod běžnou tváří každodenního velkoměstského ruchu, svádějí kruté bitvy s předvěkými silami zla. Jejich znamením jsou magické meče, tajně nošené pod běžným, civilním oděvem...)

 Co se pak v naší malé vršovické garzonce dálo o silvestrovské noci, to vám nejlépe zdokumentuje několik fotografií, které najdete na adrese:

https://picasaweb.google.cz/otomar.dvorak/SilvestrFantasySpisovatele?feat...

Přeji Vám krásný a tvořivý Nový rok 2008!

 

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořeno službou Webnode