Noční můra vstupuje oknem...

13.01.2014 14:38

Zajímavý dopis jsem dostal od čtenáře Tomáše. Ta příhoda může být projevem choroby, snad nějak související s funkcemi vnitřního ucha, ale přesto v ní vězí jakási mystická dimenze, která poukazuje k tajemství mnohokrát dokládaných nočních můr a vampýrů...

Před pár lety se mi několikrát v noci přihodil nepěkný zážitek. Začalo to občasným hučením v uších při usínání. Ono hučení mě jakoby nadnášelo nad postel a bylo tak nepříjemné, že jsem se zcela probudil a musel jsem změnit polohu. Někdy se vrátilo i vícekrát po sobě, než se mi podařilo usnout. Přicházelo to, když jsem měl pootevřené okno, a tak jsem to připisoval překysličení mozku. Zajímalo mě, co to je, a někdy jsem se pokoušel to hučení i vydržet, abych se dozvěděl, co bude dál. Avšak přicházela i nezdravá bolest, a vždy jsem se musel zcela probudit a okno zavřít.

     O nějaký čas později jsem se několikrát v noci probudil s pocitem škrcení. Ležel jsem na posteli a nemohl se ani hnout, skoro ani dýchat, v uších známé hučení, a navíc silně ztopořený penis... Po nějakém cukání jsem se z paralýzy vymanil a s husí kůží opatrně usínal.

      Při posledním takovém zážitku se škrcením jsem k tomu všemu jasně viděl jakousi vizi, nebo scénku z mého zaměstnání. Nějací kolegové, jak se baví o zakázkách. V práci se nám střídaly ranní a noční směny a připadalo mi, jako by se ta scénka odehrávala zrovna v tu chvíli při noční směně. Začal jsem být pozorný a přemýšlel, co s tím.

      Vymyslel jsem zcela mírové řešení. Napsal jsem si kratší veršovanou báseň na svojí ochranu a několikrát jsem si jí v duchu přeříkal, i v práci. Od té doby tyto noční příhody ustaly. Navíc jsem měl i pocit, že báseň možná pomohla více lidem. Několik kolegů z práce změnilo svá stanoviště a na mém oddělení se zcela změnila atmosféra. Jako poděkování jsem si napsal novou báseň/píseň a tu si s drobnými obměnami občas přeříkávám dodnes.

      Jen takový dodatek. Zdávají se mi různé sny, většinou příjemné. Nevím, zda to spolu nějak souvisí, ale u toho otevřeného okna mám dnes pro jistotu pověšený symbolický zlatý kříž, sáček s česnekem a na parapetu pod oknem bílé oblázky z moře...

 

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořeno službou Webnode