První recenze na Ďábla na řetězu - pochvala od zkušených kolegů potěší

23.06.2013 13:14

Na webovém magazínu Literarium uveřejnil kolega Luboš Y. Koláček pěknou recenzi, která se snaží postihnout hlubší myšlenové souvislosti, vyplývající z mého románu o poustevníkovi Prokopovi. S jeho názorem na knihu se můžete seznámit ZDE

 Také kolega Jan Bauer, rekordman v počtu napsaných knih, jemuž za mnohé vděčím, neboť mě vlastně před časem doporučil pozornosti vydavatelů historických románů, mi napsal potěšující e-mail (i když ho beru jako mírnou nadsázku "shovívavého patrona"):  Ahoj Oto, nemohl jsem odolat a musel jsem Ti napsat, že se mi tuze líbil Ďábel na řetězu. S Lubošem Koláčkem jsme se shodli, že jsi jednoznačně nejlepším žijícím českým autorem historických románů. Kam se na Tebe hrabeme! Honza

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořeno službou Webnode