A máme tu Nový rok!

01.01.2011 14:34

Poslední dny roku 2010 jsem prožíval ve zvláštním poklidu; Štědrý večer nám pod stromeček nadělil neuvěřitelnou sbírku anglických čajů, takže jsme zásobeni na celý nadcházející rok. Vánoční čajový dýchánek byl nahrazen Silvestrem, jenž proběhl ve znamení brouků. Tedy ne, že by se nám v bytě rozmohli švábi, tohle byli brouci jménem John, Paul, George a Ringo. Majda se totiž po návštěvě výstavy v pražském muzeu hudby na Malé Straně nadchla pro Beatles. Ta výstava je udělána velmi působivě, najdete tam dobové artefakty, třeba pokojíček s vylepenými plakáty, dobové studio, kde si můžete mixovat sami zvuk na mixážním pultu, můžete si sednout do kadeřnictví, pustit vhozením pětikoruny"automatický mjúzicbox", napsat něco na zeď, nebo posedět na palubě žluté ponorky, uvidíte originální obleky, voskové figuríny Beatles, jejich hudební nástroje... Pro nás pamětníky nostalgické zátiší, pro mnohé mladé fascinující objev.

 Konec roku tedy vyzněl mírně optimisticky: lékařské zprávy mé sestry Marušky, manželky Evy i ta moje znějí povzbudivě. Nic není tak zlé, jak to zprvu vypadalo. Román jsem dokončil ještě před termínem. Teď začínám přemýšlet nad dalšími projekty: mám v plánu další historický román s lákavým názvem "SMRT VE STŘÍBRNÉ ZBROJI", s paní Holečkovou bychom se měli vrhnout na tajemná místa Berounska a v cyklu Tajemné stezky nakladatelství Regia jsem slíbil napsat putování po Brdech. A jak jsem se tak probíral starými poznámkami, napadlo mi, že bych měl napsat zase nějaké hodně divoké scifi. Také v rozhlasovém pořadu STOPY, FAKTA, TAJEMSTVÍ se rýsuje další nadějná spolupráce se Standou Motlem.

 A jak jsme prožili letošního Silvestra? V kruhu rodinném, ale s rozvernými nápady, navzdory zdravotním handicapům, které nám nedovolují pít příliš alkoholu. Podívejte se na fotky v mém webovém albu ZDE.

 Rok 2010, náročný a nemilosrdný, je bohudíky za námi. Ať žije rok 2011 !!!

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořeno službou Webnode