Besedy, akce a plány

16.02.2010 16:12

Dívám se do kalendáře a vidím, že 9. března mám besedu se studenty na gymnáziu v Jižním městě (Tererova 17) o záhadných jevech, podivných bytostech a dalších bizarních pozoruhodnostech - a samozřejmě také o knížkách a o všem, co s tím souvisí.

 Bojuji s termínem odevzdání rukopisu "Kacířské královny" (chybí mi dopsat asi čtvrtina, jsem na počátku husitských válek).

 "Kamenné otazníky české historie" jsou po korekturách a jdou do tisku.

 "Putování křivoklátskem" (pracovní název) je napsané a prošlo náročným výběrem starých rytin a pohlednic, které budou ke knize tvořit obrazový doprovod. Bude tam v podstatě shrnutí všeho, co jsem za deset let o této oblasti napsal, samozřejmě ještě rozšířené a doplněné. Slavností křest této knihy by měl být poslední červnovou neděli v Kublově pod horou Velízem v rámci vernisáže výstavy kublovké malířské skupiny VELES.

S kublovskými výtvarnicemi Marií Hoškovou a Laďkou Kučerovou jsme vytvořili scénář letošní tématické výstavy, která bude podobně mýtická, jako ta poslední, tentokrát zaměřená k výročí kublovského rodáka, hudebního skladatele Josefa Leopolda Zvonaře, a bude se jmenovat podle jeho nejslavnější písně "Čechy krásné, Čechy mé..."

V nejbližší době bych měl začít pracovat na knížce o cyklostezkách na Berounsku - vyjde v klasické podobě nakladatelství MH s fotografiemi Marie Holečkové.

Na podzim jsem slíbil napsat historický dobrodružný román do cyklu "Kroniky Karmínového Kamene", vedeného spisovatelkou Vrbenskou.

Dále jsem slíbil historický román z doby vlády Jagellonců.

Do sborníku "Duchařských povídek" nakladatelství Mladé fronty, jehož editorem je K. K. Kudláč, jsem přislíbil strašidelnou povídku o divném, smrtonosném přízraku.

A ve výhledu mám historický román o hraběnce Záhaňské.

S Marií Holečkovou plánujeme knihu "Neznámá tajemství Berounska" (pracovní název)

Možná dojde na nové vydání dětského fantazy "Kouzelný meč Abaddon", nebo novou ilustrovanou verzi "Ďáblova klíče".

... A jsem zvědav, jak to všechno stihnu ...


 

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořeno službou Webnode