Co nového chystám?

26.01.2012 14:23

V časopise PEVNOST č. 2, který se tento týden objevil na novinových stáncích, je otištěna moje historicko-mýtická povídka SYN ŘEKY

V sobotu 28. ledna od 10. hod. dopoledne mám přednášku v kulturním domě v Loděnici - opět o záhadách Berounska, zejména o nové knížce, připravované v berounském nakladatelství MH.

Právě jsem dostal scénář k dalšímu dílu seriálu "Záhady Toma Wizarda". Tentokrát tam budu vyprávět o vlkodlacích, točit se bude v Blansku u Brna a mladí hrdinové zažijí skutečný "horor"!

Příští tyden natáčím další cyklus zajímavostí z české historie pro Rádio Impuls.

Intenzivně pracuji na knize KRÁSY A ZÁHADY PODBRDSKÉHO KRAJE. Při studiu materiálů jsem dospěl k několika netušeným objevům!  Myslím, že se mi podařilo zahlédnout zdánlivě známá místo v nečekaném světle.

Fanfára... Už je to jisté, román o královně Žofii bude mít třetí díl, ten nejdramatičtější z počátku husitských válek, a také nejromantičtější (samozřejmě, nesmí chybět tajný milenec Čeněk z Vartenberka :-) V nejbližších dnech tedy začnu psát román MEČ PRO KRÁLOVNU.

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořeno službou Webnode