Dojmy z románu Hořící lilie

27.02.2009 13:30

Vážený pane Dvořáku,
čirou náhodou jsem narazila na některé v Vašich děl - snad na internetu, v tisku, už nevím. Tak jsem si je zadala do katalogu naší knihovny, zamluvila a už mám přečtenou Hořící lilii. Teď už na mě čeká kniha Největší české záhady a Císař alchymistů. Kápnul jste mi svými historickými romány do noty. Bohužel ležím v posteli s nemocí. Ale s knihou se to lépe táhne. Hořící lilie není žádné veselé téma. Říkala jsem si, to se snad ani nemohlo stát! Dneska jsem začala vyhledávat informace a zděsila jsem se, jak hodně jste se skutečnosti držel. Netušila jsem, že právě z tohoto důvodu je velká část historického centra Prahy barokní... Bohužel, mě osobně je gotika mnohem bližší. Je dobře, že Vás tento příběh v knihovně zaujal a vynesl jste ho na světlo. Lidé by měli o historii své země vědět co nejvíce.
Děkuji Vám a přeji ještě mnoho výborných řádků a spokojených čtenářů.
Lucie Urválková

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořeno službou Webnode