Neuvěřitelná příhoda na Vyšehradě

25.01.2009 13:29

Vážený pane Dvořáku,

už před rokem jsem četl Vaše Největší české záhady  a stejně dlouho se Vám chystám sdělil  jednu moji záhadu: V šedesátých letech mne vymrštila do koruny stromu ( v místě které popisujete) neznámá energie na Vyšehradě poblíž  Čertova sloupu. Až donedávna tedy jsem to ve vzpomínkách  tedy přičítal mé tehdejší platonické čarodějné lásce, Kateřiny (i Lojzík Fišárek se tehdy o ni ucházel). Drželi jsme se oné noci za ruku  (r. 1962/63) opuštěným Vyšehradem a vedli řeči rezonující v duši- až jsem se "střihem" přistihl ve vrcholku koruny stromu, na nějž bych nikdy nemohl bez cizí pomoci ani vyšplhat. 

Kateřina tehdy tvrdila, že mne viděla vyběhnout kolmo po kmeni vzhůru...
S obrovskými potížemi jsem se dostal dolů - a takřka na půl století na vše zapmenul.

Budete-li vyrábět nějaké druhé vydání dotyčné knížky, můžeme si o příhodě popovídat.

Mějte se hezky. Promoval jsem na dramaturgii desetiletí před Vámi, jsem ročník Vladimíra Körnera a dotyčného Lojzíka.

ivan-steiger.de

 

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořeno službou Webnode