V pátek propukne Apokalypsa!

01.12.2009 10:01

Zní to sice děsivě, ale je to pravda. V pátek v 18,45 bude v Brně v hotelu Slovan zahájen tradiční FÉNIXCON, setkání všech příznivců fantastiky v literatuře, filmech, hrách, divadle i hudbě. Hlavní program se bude odehrávat především po celou sobotu a je velmi nabitý, jak se sami můžete přesvědčit pohledem na stránky Fénixconu.

 Moje přednáška, jak můžete v programu vidět, je naplánována na neděli v 16.00 hod. v kongresovém sále hotelu Slovan. Bude doplněna projekcí zajímavých (snad?) fotografií, které jsem včera celý den shromažďoval, třídil a nahrával na DVD.

A o čem budu hovořit? Snad něco naznačí stručný obsah, který jsem poslal pořadatelům:

Otomar Dvořák:
   Od Věků bahna po Vzpouru mrtvých

   Jak jsem se jako autor potýkal s apokalyptickými (či katastrofickými) motivy ve svých povídkách a románech? Jaké nástrahy na mne při tvorbě číhaly? K jakým překvapivým objevům jsem při psaní dospěl? Kde je hranice reality a fikce? A je vůbec nějaká hranice mezi přírodní katastrofou, nezodpovědným vědeckým experimentem a teroristickým útokem? Na tyhle otázky se pokusím (či společně pokusíme) odpovědět.

Zájemcům samozřejmě rád podepíšu knížky. A možná dojde i na malé překvapení... Kdo ví?

K ruce budu mít tři půvabné asistentky :-)))

 

 

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořeno službou Webnode