Fotografie z besedy v Městské knihovně v Kladně

13.12.2011 09:56

Za mlhavého podzimního večera, v poslední den listopadu, mě vyplivl autobus v Kladně na sídlišti Sítná. Kde mám vystoupit mi poradila ochotná paní, která říkala, že tam také vystupuje. Posléze se z ní vyklubala čtenářka, která právě směřovala na moji besedu. V čítárně impozantní modernistické budovy klubu Kokos se sešlo přes třicet lidí. Knihovnice připravila výstavu všech mých knih, které mají ve fondu, a také dobrou kávu se zákuskem :-) Mohl jsem čtenářům představit čerstvou novinku: v tašce jsem přinesl "ještě teplé" vytisky knihy ZA POKLADY BRDSKÝCH HŘEBENŮ. Potěšilo mě, že na besedu přišel i zdejší legendární domorodec, můj starý kamarád, humorista, písničkář, fotograf a dobrodruh Josef Fousek se synem Tomášem, sedli si do první řady a pozorně sledovali můj výklad. Sympatický pan ředitel knihovny mě uvítal a pak dal prostor pro moji výmluvnost :-) Dá se říct, že to byl příjemně prožitý večer. Přiblížil jsem čtenářům svět historie, zákulisí spisovatelské práce a samozřejmě došlo i na záhady. Po skončení besedy jsme popovídali s Pepou Fouskem a Tomáš nás společně vyfotil do jeho chystané vzpomínkové knihy, pak jsem paní knihovnici podepsal všechny knihy z půjčovny (bylo jich před dvacet a málem mě vzala křeč do prstů) a jako bonus ode mě získala vánoční dárek pro svého přítele - první výtisk "brdských pokladů".

 Fotografie z besedy si můžete prohlédnout po kliknutí ZDE.

Hezký článek na stránkách Městské knihovny Kladno (čili "pohled z druhé strany" na tuto besedu!) si můžete přečíst ZDE.

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořeno službou Webnode